آموزش
لیست امتحانات کتاب باز (open book) در نیمسال دوم 96-95 پیام نور

امتحانات پایان ترم برخی از دروس برای نیمسال دوم 96-95 دانشگاه پیام نور به صورت کتاب باز (open book) برگزار می گردد.

براساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه پیام نور ، امتحان چندین عنوان درسی در نیمسال دوم 96-95 به صورت کتاب باز یا همان OPEN BOOK برگزار می شود.

امتحان این دروس که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد، دانشجویان می توانند کتاب های منبع معرفی شده را با خود به جلسه امتحان ببرند و از آن در سر جلسه امتحان استفاده کنند. استفاده از کتاب و جزوه درسی مجاز است.

رعایت دقیق نکات زیر الزامی است:

1- علاوه بر فهرست مذکور، قید کتاب یا جزوه باز بودن در سربرگ آزمون ضروری است.

2- برحسب نوع سوالات، امکان کاهش یا افزایش تعداد دروس فهرست مزبور وجود دارد. در صورت خروج درس از فهرست، از سربرگ نیز کتاب یا جزوه باز بودن حذف می شود. به عبارت دیگر، صرفاً دروس ذکر شده در این فهرست و نیز قید کتاب یا جزوه باز بودن در سربرگ مشمول استفاده از کتاب یا جزوه می باشد.

3- هرگونه تغییر احتمالی در فهرست مزبور ، متعاقباً از طریق اطلاعیه مرکز سنجش و آزمون اعلام خواهد شد.

لیست عناوین دروسی که بخشی از سوالات یا تمامی امتحانات آن درس به صورت کتاب باز (open book) در نیمسال دوم 96-95 دانشگاه پیام نور برگزار می شود به شرح زیر می باشد:

 

لیست عناوین دروس امتحانات کتاب باز (Open Book) در نیمسال دوم 96-95 پیام نور
نام فایل نمایش فایل

لیست دروس به صورت فایل پی دی اف (PDF) ا 135KB

Download

 


زمان های ضروری نیمسال دوم 96-95 دانشگاه پیام نور که باید اطلاع داشته باشید:

* تمام تاریخ های اعلام شده بر اساس تقویم آموزشی نیمسال دوم 96-95 (+اینجا) ابلاغ شده از سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور می باشد:

1- دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم (گزارش 428) از تاریخ 4 خرداد ماه 96 در سیستم گلستان فعال خواهد شد.

2- زمان امتحانات نیمسال دوم 96-95 دانشگاه پیام نور از تاریخ 6 خرداد ماه 96 شروع خواهد شد و تا 31 خردادماه 96 ادامه خواهد داشت.

3- آخرین محل ثبت نمرات میان ترم برای نیمسال دوم 96-95 در مقطع کارشناسی کارشناسی تا تاریخ 1 تیرماه 1396 و در مقطع کارشناسی ارشد 1 تیرماه 1396 می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر