آموزش
1399/2/14 یکشنبه
مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور خبر داد:
جزئیات نحوه ثبت درخواست غیرحضوری دانشنامه دانش آموختگان
مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور جزئیات نحوه ثبت درخواست غیرحضوری دانشنامه دانش آموختگان این دانشگاه را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی، رامین صادقیان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت رفت و آمد، دانشجویان باید تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه جهت دریافت دانشنامه خودداری کرده و برای دریافت دانشنامه و ریزنمرات به روش زیر اقدام کنند:

1.         دانش آموخته پس از مراجعه به وب سایت سیستم گلستان (http://reg.pnu.ac.ir) از طریق سربرگ پیشخوان خدمت و درخواست دانشنامه فوری، استان محل دریافت دانشنامه را تعیین کند. توجه شود که فقط دانشجویانی که بیش از یک سال از فارغ التحصیلی آنها گذشته است و نیاز فوری به دانشنامه دارند، می توانند از این طریق درخواست نمایند.
2.         دانشنامه های فوری صادر شده به همراه ریز نمرات تایید شده در اولین زمان ممکن از طریق پست به ستاد دانشگاه پیام نور استانی که دانشجو در پیشخوان گلستان تعیین کرده است، ارسال خواهد شد. 
3.         دانش آموختگان می توانند بعد از حداقل 10 روز کاری از دریافت پیام آماده بودن دانشنامه در همان پیشخوان گلستان، همراه با کارت ملی و گواهینامه موقت به امور دانش آموختگان ستاد استانی که دانشنامه شان ارسال شده است، مراجعه نموده و دانشنامه خود را تحویل گیرند.
4.         دانشنامه عادی سایر دانش آموختگان به استان و مرکز محل تحصیل شان ارسال خواهد شد.
5.         دانش آموختگان محترم متقاضی دانشنامه فوری می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی، موضوع را از واحد صدور اداره دانش آموختگان با شماره ۲۳۳۲۲۵۷۲ و ۲۳۳۲۲۵۷۰ پیگیری کنند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir