برگزیده ها
1399/6/3 دوشنبه
دانشجویان کم برخوردار دانشگاه پیام نور امسال بورسیه می شوند
رئیس دانشگاه پیام نور در حاشیه بازدید از جلسه کنکوردر اصفهان:
دکتر محمدرضا زمانی با عنوان اینکه بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور بورسیه تحصیلی دانشجویان کم برخوردار را آغاز کرده است گفت: امسال دانشجویان کم برخوردار دانشگاه پیام نور با کمک این بنیاد بورسیه  تحصیلی می شوند.
رئیس دانشگاه پیام نور امروز در حاشیه بازدید از جلسه کنکور در مرکز اصفهان درخصوص روند بورسیه دانشجویان افزود: دانشجویانی که قادر به پرداخت شهریه تحصیلی خود نیستند از طریق دانشگاه شناسایی و به بنیاد معرفی می شوند و با کمک و حمایت بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور ، این دانشجویان به صورت ترمی و یا کل مدت تحصیل بورسیه می شوند.
وی با عنوان اینکه متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا جلسات با خیرین به کندی انجام می شود، اظهار داشت: در حال حاضر خیرین تعهد بورسیه تحصیلی تعدادی از دانشجویان بی بضاعت را تقبل کرده اند اما روند کار با همت بیشتری ادامه خواهد داشت و به عدد قابل توجهی دست خواهیم یافت.
دکتر زمانی قرار گرفتن بورسیه تحصیلی دانشجویان در سبد تسهیلات دانشگاه پیام نور را بسیار ارزشمند دانست و گفت: در شرایطی که به دلیل بیماری کرونا، اقتصاد کشور ملتهب است، کمک خیرین برای ادامه تحصیل دانشجویان می تواند راهگشا باشد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir