اخبار
1400/9/20 شنبه
مراسم بزرگداشت حماسه 16 آذر و روز دانشجو در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی نور برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونت فرهنگی و دانشجویی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری، معاونین، کارکنان و جمع کثیری از دانشجویان در سالن آمفی تئاتر مجموعه نور دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم ریاست دانشگاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه 16 آذر و روز دانشجو و تبریک این روز به دانشجویان دانشگاه اظهار داشت: دانشجوی موفق چند ویژگی بارز دارد 1- خوب درس خواندن و تلاش جهت ارتقای سطح علمی خود2- کسب آمادگی برای ارائه خدمات مطابق با نیاز اجتماعی و علاقه فردی هدف دانشجو برای رسیدن به نقطه خدمتگزاریجامعه و مردم خودش باشد نه صرفا اندوخته علم و دانش3- تئوری نو و طرح جدید به بازار اندیشه و صحنه خدمات ارائه کند.4- ارتقای سطح معنویت فردی و به دنبال آن ارتقای سطح کیفی و امور معنوی را افزایش دهد.
در ادامه این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین بارانی نماینده ولی فقیه در دانشگاه  ضمن تبریک روز 16 آذر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز حماسی، دانشجو را چشم بیدار و مغز متفکر جامعه دانستند. ایشان در ادامه با توجه به جنگ نرم گسترده ابرقدرتها و دشمنان انقلاب اسلامی ، هوشیاری و ولایت پذیری قشر جوان جامعه به ویژه دانشجویان را امری مهم  برشمردند.
در پایان این مراسم از زحمات مسئول هلال احمر دانشگاه جناب آقای محمدجواد محمدپور با اهداء لوح تقدیر و جوایز تقدیر به عمل آمد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir