اخبار
1400/10/19 یکشنبهقابل توجه کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور؛
نحوه ارائه دروس در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401 اعلام شد
نحوه ارائه دروس در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401 اعلام شد.

.

به گزارش روابط عمومی، طبق بخشنامه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401- 1400 کلیه دروس نظری و بخش نظری دروس نظری-عملی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی بر بستر مدیریت آموزش الکترونیکی( ال ام اس) و در مقطع دکتری حضوری ارائه می‌شود.
- دروس عملی یا بخش عملی دروس نظری-عملی، مبتنی بر فعالیت های گروهی شامل دروس آزمایشگاهی و میدانی، درمقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، به صورت حضوری و طبق شیوه نامه ارائه دروس عملی دردوران کرونا و در مقطع دکتری به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا می شود.
- نحوه ارائه دروس عملی یا بخش عملی دروس نظری-عملی مبتنی بر فعالیت‌های عملی انفرادی به تشخیص استاد خواهد بود و ارائه دروس به صورت خودخوان مجاز نیست .
- آزمون‌های پایان نیمسال دروس با منبع در مقطع کارشناسی وکارشناسی ارشد به صورت حضوری متمرکز و در مقطع دکتری به صورت حضوری برگزار می‌شود و آزمون دروس بدون منبع در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری خواهد بود. جزئیات برگزاری این آزمون‌ها بر اساس بخشنامه جداگانه اطلاع رسانی خواهد شد.
- در صورت تغییر شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و متکی بر مصوبات ستاد ملی کرونا در کشور، امکان تغییر در مفاد این دستورالعمل وجود دارد.
- حسب ضرورت و به منظور رعایت اصول کلی این دستورالعمل، تجمیع گروه‌های درسی به صورت منطقه‌ای، در هر صورت به تشخیص رئیس دبیرخانه منطقه مجاز است و توصیه می شود.
- دروس صرفا نظری برخی از رشته‌ها به صورت کشوری و متمرکز در سامانه جامع آموزش الکترونیکی دانشگاه ارائه خواهد شد که این رشته ها متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ