اخبار
1402/7/26 چهارشنبهدانشگاه پیام نور در دولت سیزدهم:
تشریح برخی از دستاوردهای معاونت اداری و مالی دانشگاه
طبق گزارش معاونت اداری و مالی دانشگاه پیام نور برای از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه به شرح زیر می باشد:

.

1- ساماندهی حساب های فرعی دانشگاه و مدیریت منابع نقدی به منظور استفاده کارآمد از منابع محدود دانشگاه
2- اصلاح فرایندهای پرداخت در جهت تسریع پرداخت ها و به سامانه سپاری امور و فعالیتهای مالی
3- ارتقاء نظام حسابداری و گزارشگری مالی در راستای شفاف سازی اطلاعات مالی.
4- اقدامات اصلاحی به منظور کاهش بندهای مشروط گزارش حسابرسی.
5-  ساماندهی نیروی انسانی در راستای چابک سازی دانشگاه بر اساس شاخص های اعلام شده توسط وزارت عتف از طریق انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و دستگاه های اجرایی.
6- بررسی ورود و خروج اعضای علمی به منظور نظارت بر عملکرد آنها.
7- پیگیری مستمر تبدیل وضعیت اعضای اداری و علمی دانشگاه.
8-  ساماندهی امور مربوط به انتقال، بازنشستگی، بازخرید، پایه های تشویقی و اعضای فاقد حکم کارگزینی.
9. دریافت مجوز طرح تشویقی بازنشستگی پیش از موعد برای اعضای هیات علمی و کارکنان.
10- پیگیری تأمین زمین و ساخت مسکن برای یاوران علمی و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام¬نور در چارچوب تفاهم نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی معاونت حقوقی، مجلس و امور استانها درجهت رفع مشکل مسکن کارکنان دانشگاه.
11- انجام اقدامات لازم برای فعالسازی و تکمیل پروژه¬های نیمه تمام فضاهای آموزشی و غیر آموزشی جمعاً به متراژ حدود 25000 متر مربع.
12- ایجاد سامانه ثبت هزینه ها برای هرکاربر با هدف شفاف سازی در نحوه ی ارزیابی هزینه کردهای درمان و نظارت بر زمان پرداخت ها در راستای افزایش رضایت همکاران.
13-افزایش کیفیت سرویس دهی به همکاران در میهمانسراهای اداره رفاه با انجام عملیات عمرانی و بهسازی ناشی از افزایش درآمدها و عدالت در توزیع میهمانسرا ها در سراسر کشور با ایجاد فرآیند زمان بندی سه ماهه برای ایام تابستان.
14- تشکیل کارگروه اقتصادی و درآمدزایی در استان ها و سازمان مرکزی به منظور تهیه و تصویب طرح های سرمایه گذاری و درآمد زایی و تشکیل جلسات مرتبط.
15- تشکیل بانک اطلاعاتی از ظرفیت های بالقوه دانشگاه در حوزهای املاک و مستغلات و بارگذاری در سامانه اقتصادی دانشگاه به منظور جذب سرمایه.
16- تلاش برای پیگیری امور رفاهی کارکنان و اعضای علمی در قالب تفاهم نامه خرید اقساطی، تعیین بانک عامل جدید و اجرای ابلاغ بخشنامه ها و قوانین کمک‌های رفاهی کارکنان.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ